czwartek, 13 grudnia 2012

JAK DODAĆ MROCZNEGO KOSIARZA DO RODZINY?

CHCIAŁABYM COŚ WYJAŚNIĆ. Mroczny Kosiarz to postać niezależna - postać NPC, czyli nie można nią sterować. To tak jak z dostawcą pizzy, listonoszem czy włamywaczem. Niestety, nie da się dodać Mrocznego do rodziny. 

Dla wielu osób zmylny jest fakt, iż za pomocą kodu testingcheatsenabled true można dodać dowolnego sima - każdego poza postaciami NPC, które powyżej wymieniłam. 

Jednak MOŻNA GO POBRAĆ :)

Do pobrania z tej strony --> [LINK]

Po pobraniu rozpakowujemy w WinRar'rze, a następnie wklejamy do Dokumenty\Electronic Arts\The Sims 3\SavedSimsSima znajdziemy w CAS'ie w skrzynce z simami. ;)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo pomocne.

Anonimowy pisze...

Pomocne, ale ja zebrałam ten kwiat (chociaż nie było ich :D)Może i śmieszne ale pokazała mi się tylko intreakcja "podaruj" i "zasiej" Może poczekam aż będą te kwiatki :/

Anonimowy pisze...

A mi się pokazuje , że jest brak dostępnych interakcji :-( !!!POMOCY!!!

Anonimowy pisze...

Czegoś tutaj nie rozumiem. Piszesz, że listonosza, dostawcy lub złodzieja nie da się dodać do rodziny, a tak wcale nie jest. Da się i to w naprawdę nie wymagający sposób. Skoro da się rozkochać w sobie Mrocznego Kosiarza, to czemu niby nie można mieć go w rodzinie?